Monday, April 23, 2012

מנהל קרנות יקר (יקר מאוד) ן

עכשיו כשהוצאתי את מה שנשאר מהקרן שניהלתם לי, לא התקשר אף אחד לנסות לשכנע אותי להשאר (כמו שעשיתם לפני שנה, כשרציתי להעביר אותה לחברת ניהול אחרת).  דוקא רציתי שמישהו יתקשר, כדי שאוכל לשאול אותו:                                                        ן

על מה לעזאזל גביתם אלפי שקלים דמי ניהול??                                                     ן

בוודאי לא על הניהול המוצלח, שגרם להפסדים של עשרות אחוזים.  הרי אם הייתי מנהל את הכסף בעצמי, הייתי שם אותו באיזה פק"מ ולפחות שומר על ערכו הריאלי.                              ן

ואולי התכוונתם לגבות דמי שמירה, כשהכסף נמצא בכספות שלכם במקום מתחת הבלטה?  לאיכול להיות, הרי הבלטה היתה שומרת לפחות על ערכו הנומינלי.                               ן

אז אם אתם לא חכמים יותר ממני, ולא מוצלחים יותר מבלטה, על מה קיבלתם תשלום?  ברור שלא הייתי מתקרב לחברת ניהול כזאת אלמלא הכריחה אותי הממשלה להפקיר את כספי שם.                                                                            ן

אני מקווה שבקרוב החגיגה תיגמר!                  ן
 

No comments:

Post a Comment